DS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

DS

velkommen til De Stædige
 
ForumforsidePortálSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 WEEeee....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:59 pm

tsk tsk, jeg var nummer 3 på forum;) heh
Tilbage til toppen Go down
G?st
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 2:35 pm

Stone skrev:
dingo skrev:
thomasdanmark1 skrev:
Jeg er enig med lystfiskeren. Det er den største fejl ved eksterne forum. Det gør det lidt lettere at "hacke" sig ind.
Jeg er her forresten også!

har sikret det så meget så det burde ikke kunne gå galt Smile



Det er et meget flot forum. Smile
Men er lidt i tvivl med hensyn til sikkerheden. Jeg kunne f.eks. læse alt inden jeg loggede ind. kunne dog ikke svare. rendeer

Sådan et forum er ikke sikker, det er bare 1 som gir logon videre til en fjende, det var det problem vi havde i Skulls, så jeg må sige jeg stoler slet ikke forum, man skal iværtfald ikke skrive hvad man af tropper.

Men ellers er det fedt med sådan et forum, meget bedre en det som ligger i travian.
Tilbage til toppen Go down
G?st
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 9:25 pm

jeg er her også Suspect
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 9:37 pm

Jeg er her også santa håber vi alle kan samarbejde om at blive endnu større
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 11:55 pm

Synes det svært at finde ud af det hele:D
Jeg er ikke den store computerfreak, derfor travian er noget for mig jo:D Man trykker på nogle knapper på musen og venter:D heh
Tilbage til toppen Go down
dingo
Admin
Admin



Antal indlæg : 36
Location : T.V.
Registration date : 18/12/07

WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 2:27 am

kan se at i er meget usikre på dette forum stone hvad siger du at du kan læse alle forum??
det vi er i nu er et offenligt og alle kan læse det Smile
alle de andre er jeg ret sikker på kun medlemmer har angang til Smile
og så er der det med at give kode videre der er jo ingen grund til at give sin kode vidre hvis man stedvig er med i T.V. / T.V.A

MEN det er derfor at det er ekstremt vigtig at Kims chips skriver til mig vær gang at der er nogen der smutter fra T.V.A Smile

og så TAK til alle der der syns der er flot lavet Smile
Tilbage til toppen Go down
https://travianvenner.danskforum.net
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 6:36 pm

ûber leet forum ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 6:57 pm

Yes, et ganske lækkert forum Cool

Ser frem til godt samarbejde mellem T.V og T.V.A
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:45 pm

Hey.

Så kom jeg også med på vognen!

Det ser godt ud herinde Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 2:55 am

Jamen hey allesammen.

Rigtig fint med det her forum. Giver os muligheden for at lave en masse konspirationsplaner om at overtage herredømmet i Travian Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





WEEeee.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: WEEeee....   WEEeee.... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
WEEeee....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DS :: Velkommen-
Gå til: